tisdag 28 april 2009

Resultat en vecka senare

Nu har jag kört rivstart i ca en vecka och vågen pekar någonstans mellan 66-66,5 kg(min våg är så äckligt kass att skulle man skrika på den skulle den säkerligen lägga på några extra kilon för sakens skull) och i princip mina flesta mått har minskat med ngn centimeter här å där.

Känns bra att jag ser någon skillnad för annars brukar det var som ett slags stopp där efter 68 kg. Men då jag tränat i nu aktivt(4ggr i veckan) i ca 1-2 månader så har jag byggt upp muskler så förhoppningsvis stannar inte vågen pga det! Borde verkligen införskaffa en sådan där flashig vatten/fett/muskler våg..

Så vad händer idag.. ska söka praktik i mängder, men som vanligt är humöret nere på noll. Är så äckligt skoltrött och på allt som hör till det. Ca en månad kvar tills jag flyttar ner till Malmö och min älskling, otroligt läskigt men ack så jag längtar!

3 kommentarer:

  1. kolla gärna min blogg och säg vad du tycker om mitt inlägg om giviktkoll. jag är lite arg...
    kramar

    SvaraRadera
  2. problemet löst. det var giviktkolls fel.
    men kolla med dem en gång till så att du får ditt medlemskap på riktigt.

    SvaraRadera