söndag 26 april 2009

Dagen efter grillfest..

.. går alldeles utmärkt för jag var nykter igår! Drack dock lightläsk och lite cashewnötter sent när jag kom hem men annars så ingen synd direkt. Sjukt nöjd är jag. 

Ingen träning idag då jag redan kört 4a pass denna veckan men nästa vecka ska jag öka från 4 till 5 träningspass, måste ju få upp hastigheten till vårruset!

På tisdag tänkte jag mäta och väga mig igen, jag hoppas på iaf något kilo nedgång och främst någon förändring kring midjan.. vore guld värt. Mitt första mål är att gå ner så mycket som möjligt fram till min systers student(3e Juni) så iaf minst 5kilo tills dess men även försöka bli lite solbränd.. och bränd är exakt vad jag lyckades bli på det två timmars solande jag gjorde igår. Herregud vilket underbart väder! Har hört att rött är det nya brunt om man säger så :P

Är det verkligen hälsosamt att få ångest de dagarna man INTE tränar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar