fredag 24 april 2009

Framtidsvision: 60kg av snygga och vältränade muskler

Så var det dags att skriva  sitt första inlägg av många om min kämpade mot ett hälsosammare kropp och liv! För att ni ska få en bättre bild om vem jag är så tänkte jag slänga upp lite snabbfakta, here we go:

- 24 år gammal
- Har pojkvän sen 1,5 år tillbaka
- Väger nu ca 69 kg
- 1.60 lång
- Största problemområde att gå ner: MAGEN
- Älskar min dator
- Spelar World of Warcraft sedan länge
- Har alltid varit knubbig trots att jag alltid tränat i hela mitt liv
- Har en riktigt blek hy, fick nomineringen "Blekast på Tofta strand" när jag var på Gotland för några somrar sedan
- Älskar riktigt god mat
- Älskar att träna

Så, detta är jag lite kort förklarat. Jag började med Rivstarten åter igen i Tisdags och fick i samma veva höra av min klasskamrater om detta med att blogga och få medlemsskap på giviktkoll.se.
Mina startmått på måndagen när jag fick nog:

Vikt: 70kg
Midja(där jag är som störst): ca 93 cm

vilket också är de två måtten som är viktigast för mig för på alla andra ställen är det mina muskler som ska synas!

Med detta sagt vill jag bara säga att ni i bloggers united är riktigt duktiga! Har smygläst på en massa bloggar och är grymt imponerad! 

1 kommentar:

  1. Ligg i så kommer du klara det!!! det vet ja!
    Bra jobbat med träningen, det e klart det e lite tungt i början men det kommer ta ca 1 vecka så är du igång som tusan igen, lovar.
    5 träningspasset för mig imorgon. ;)

    kramar

    SvaraRadera