tisdag 16 juni 2009

Snart så!

På torsdag ska jag, pojkvännen och 6 vänner till mig upp till Stockholms skärgård och fira midsommar hos min far. Sååå jag längtar! Har alltid firat midsommar där samt att jag vuxit upp där men när man flyttar hemmifrån så blir det tyvärr så att man inte är där så mycket längre.. Ska bli kul att få visa pojkvännen hur underbart vackert det, jag beställer solsken från tors-sön! Bara så ni vet!

Ska försöka få med en massa badande och promenerande dock! Lär dock bli mycket alkolhol men också mycket grillat! Mums!

Har även köpt en ny våg och jag ska köpa en stegräknare. Sen jävlar kör jag igång på allvar med förebilder på mig i bikini och hela köret och mer diciplinerad inläggning i GIviktkoll. Jag vet jag har sagt det förr men nu är jag så sjukt motiverad att inget kan stoppa mig!

1 kommentar: