torsdag 25 juni 2009

Mjukstartar

Jajamensan, jag mjukstartar med nystart en liten sväng nu när pojkvännen har semester då han enbart har en vecka, så igång är jag!

Vi sliter för övrigt med renoveringen i vardagsrummet. Alla tapeter osv är borttagna och fy fan vad ont i händerna jag har. Jag visste inte att man kunde få träningsvärk i händerna men tydligen, jag kan knappt böja ut eller in dem.. terror! Har iaf gått över till spacklingen nu och imorrn är det dags att måla i taket så äntligen börjar det roliga!

Det positiva i allt slitande är ju att det är gratis träning iaf ^^ Får visa lite före och efter bilder sedan på rummet! Det bra är att det är en vecka till mamma kommer och hälsar på så vi har en deadline vi MÅSTE hålla för annars så kommer hon inte få plats att bo här ens :P

GOGOGO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar