torsdag 4 juni 2009

Idag gäller det.

Usch stackars GI-viktkoll, har inte varit där på evigheter nu pga för mkt som händer i livet. Men idag ska jag allt in i ett flyttsläp, min käreste kommer upp med det, och sedan tidigt imorgon bitti åker vi ner till malmö med hela mitt liv i flyttkartonger o jag vet inte vad.
Så måndag eller förhoppningsvis söndag är det dags att åter igen ta tag i GI på ett bättre sätt. Fick en massa underbara kommentarer när jag var på systers student av släkt som inte sett mig på ett tag hur underbart snygg jag var samt att jag även träffade på mitt ex som verkade hålla med! Goda tider :P

Dags å packa ner det sista i köket i lådor för att sedan påbörja den roliga städningen. Hua!

1 kommentar:

  1. Vad härligt, särskilt att få komplimanger av ett ex ;)Lycka till med flytt och städning, jag gjorde detsamma förra helgen. Och så klart lycka till med att komma igång riktigt med GI också :)
    Kram från Studentskan

    SvaraRadera